היום בו התאהבתי בתלתלים שלי

איך למדתי לאהוב את התלתלים שלי ולראות בהן את הכוח והעוצמה שלי ואיך קשורה ביונסה לכל זה? טור אישי

היום בו התאהבתי בתלתלים שלי

איך למדתי לאהוב את התלתלים שלי ולראות בהן את הכוח והעוצמה שלי ואיך קשורה ביונסה לכל זה? טור אישי
מאת: ריקי אורי

מי זאת הנערה החמודה הזאת שניבטת אלי מתמונות ישנות שהפייסבוק מזכיר לי מדי פעם? ואיזה תלתלים מקסימים ושופעים יש לה! זה מה שאני חושבת לעצמי כשהפייסבוק מקפיץ תמונות ישנות או שחברים מתייגים אותי בתמונות נוסטלגיות. ויש במחשבה הזאת גם קצת עצב, כי את מה שאני רואה היום, לצערי הרב לא הצלחתי לראות באותן שנות נעורים מתוקות. אז הייתי עסוקה במאבקים בלתי פוסקים עם התלתלים, בשיטוטים בלתי נגמרים בסופר פארם שנגמרו תמיד ברכישה מאסיבית של הבקבוקים הירוקים של נטורל פורמולה ותחושת קנאה יוקדת בבעלות השיער הטבעי.

 

פה ושם, בעיקר לפני אירועים חשובים, כמו חתונת אחותי או מסיבת סיום השנה, הפקדתי את שיערי אצל הספר שלא הסתיר אנחה כבדה כשהבין שעליו ליישר עכשיו את שפעת תלתליי. וזה לקח זמן, הרבה זמן. וזה היה הכל חוץ מתהליך נעים או כיף. אבל לא ראיתי אפשרות אחרת, חשבתי לתומי שתלתלים הם בלאגן ושיער חלק הוא המראה הנחשק, הנכסף, הרצוי. די מהר החליפו מכשירי פן ומחליקי שיער משוכללים את מקומם של הבקבוקים הירוקים. ובימים שלא היה לי כוח אליהם, זה נגמר בשיער אסוף, מהודק בג'ל, סיכות וקליפסים.

 

"נמאס לי לעשות פן!"

 

מתי שהוא באמצע שנות העשרים נמאס לי מהפן. נמאס לי ממחליקי השיער. נמאס לי מהזמן הרב שאני משחיתה על יישור השיער. נמאס לי מהכאב ומהתסכול. אני זוכרת את הנקודה המדויקת בה צפיתי בסטייליסטית דורין אטיאס, מחלקת דרקונים בתוכניתו של גיא פינס לביונסה. הזמרת האדירה הזאת קיבלה 5 דרקונים מהסטייליסטית היוקדת שחלקה שבחים ומחמאות לשפעת תלתליה. ואז הבנתי: ביונסה, הגדולה מהחיים, היא תהיה הרול מודל שלי. היא אישה חזקה – גם אני רוצה; היא אישה מצליחה – גם אני אהיה; היא אישה נחשקת ואהובה – גם אני חולמת להיות כזאת. ואני אהיה. והדרך לשם מתחילה במה שיש לי – בתלתלים שלי.

"התלתלים שלי הם הכוח שלי"

 

הבנתי שאני צריכה למצוא את הכוח שלי בתוך עצמי ולהתחיל במקורות הכוח שעומדים לרשותי – הלוא הם נתוניי הטבעיים. כי כמו בכל תחום בחיים, עדיף לקבל ולאהוב את מה שהטבע נתן לנו במקום לבזבז את האנרגיות שלנו על מאבק בהם.

 

זה לקח זמן אבל מצאתי את מעצב השיער הנכון שלא נבהל מהתלתלים, אלא חיבק אותם (ואותי!) בחום. בכל פעם שהגעתי אליו, עוד לא הספקתי לשבת על הכסא המסתובב והוא כבר סיפר לי על לקוחה נפלאה שממש עכשיו הייתה אצלו. והן תמיד היו נשים מדהימות, מלאות כריזמה, עם טמפרמנט סוער ומלהיב, נשים שכל אחת רוצה להיות כמותן. והן היו מתולתלות. כולן. אפשר לומר שהספר החמוד שלי העביר אותי טיפול העצמה נשית באמצעות התלתלים שלי. הוא חשף אותי לעוד ועוד סיפורי הצלחה ואני בינתיים מצאתי קבוצות בפייסבוק וחברות חדשות ומתולתלות שחלקו איתי טיפים איך להתמודד בקלות וביעילות עם התלתלים שלי.

 

השיא, אגב, היה בשנה שעברה. ראיתי את קורין גדעון, מגישה צעירה ויפהפיה שלא ויתרה על התלתלים הנהדרים שלה גם כשהיא מככבת בתפקיד נחשק בפריים טיים כמנחת "האח הגדול". או אז הבנתי שאני בחברה טובה. כי חלקות ומוחלקות שיער יש הרבה, אבל מתולתלות יש הרבה פחות ואחרי הכל, מה אני רוצה להיות: אחת מתוך המון או אחת הכי מיוחדת שאפשר?

"נטורל פורמולה" מייצרת מוצרי שיער מקצועיים הידידותיים לסביבה ושאינם נוסו על בע"ח. המוצרים מועשרים במרכיבים טבעיים המחזקים את הקרקפת ואת מבנה השערה ומגינים עליהם מפני נזקי סביבה ואקלים.